Toetsenbord muis

Secretariële ondersteuning op afstand? 

Ik help jou van je overvolle agenda af. Bekijk waar ik jou mee kan helpen

Je kent het wel: even een offerte maken, even een post op social media plaatsen, even die e-mail beantwoorden, even de administratie bijwerken, even… Voor je het weet ben je een paar uur verder. Uren die je liever ergens anders aan had besteed. Daarom ben ik er: jouw assistent voor secretariële ondersteuning. Want al die taken waar jij niet aan toekomt, pak ik flexibel én efficiënt voor je op.   

Herken je dit?

Beantwoord jij de vraag ‘Hoe gaat het?’ standaard met ‘Druk!’?

Lijkt jouw to-do-list naarmate de dag vordert eerder langer dan korter te worden? 

Wil je meer tijd overhouden voor wat je écht leuk vindt (en voor je familie of vrienden)? 

Ben je te veel tijd kwijt aan dingen waar je weinig energie van krijgt? 

Is je werk-privébalans ver te zoeken – ook tot je eigen frustratie? 

Is stress op dit moment jouw middle name en heb je geen idee hoe je alle ballen hooghoudt? 

En wil je meer tijd áán in plaats van in je bedrijf werken, zonder ’s avonds nog achter de computer te moeten kruipen? 

Dan is dat hét teken dat het anders moet. Niet meer alles zelf willen en moeten doen. Al die taken die te veel tijd kosten en waar jij niet blij van wordt, zijn namelijk precies de zaken waar ik met plezier mijn tanden in zet. En die ik ook nog eens snel en efficiënt voor je oppak, simpelweg omdat die taken mijn specialiteit zijn. 

Waarom secretariële ondersteuning inschakelen?

Zeg eens eerlijk: jij wilt toch niet langer dat jouw administratie ten koste gaat van werkzaamheden voor je klanten? Of van je vrije tijd? Alle tijd die je steekt in bijzaken als administratie, social media of je website kun je niet steken in wat écht belangrijk is voor de groei van je bedrijf: klanten werven, nieuwe aanbod ontwikkelen en je storten op jouw belangrijkste expertises.  

Een potje tijd kopen in de supermarkt is helaas geen optie. Maar er is een manier om alsnog meer tijd over te houden voor die belangrijke taken: schakel secretariële ondersteuning in! Nee hoor, daarvoor hoef je niet meteen iemand in dienst te nemen.

Ik bied secretariële ondersteuning op afstand. Heel flexibel voor het aantal uur dat jij mij nodig hebt.  

Tip website - mobiele weergave

Tip: breng eens in kaart welke werkzaamheden jou te veel tijd kosten. Gebruik een tijdje een timer-app, zoals Toggl. Dan zal je merken dat je aan veel van die taken nog meer tijd kwijt bent dan je denkt. Vermenigvuldig dit aantal uren met jouw uurloon.

Grote kans dat je schrikt. Bespaar jezelf die tijd en het geld. Schakel secretariële ondersteuning in.

Cristel Nas Virtual Assistant voor secretariële ondersteuning op afstand

Als jij tot over je oren in het werk zit, schiet ik te hulp. Vanaf afstand, want een bureau op kantoor hoef je voor mij niet in te richten. Mijn naam is Cristel Nas, jouw Virtueel Assistant. Met mijn uitgebreide ervaring in administratieve ondersteuning en secretariële ondersteuning kan ik veel taken voor je oppakken. Vanuit mijn thuiskantoor in het Groene Hart ondersteun ik mkb’ers en zzp’ers bij hun dagelijkse office-taken. Zodat zij weten dat het werk goed gebeurt en tegelijkertijd tijd overhouden om te doen wat de groei van hun bedrijf verder helpt.

Welke werkzaamheden pak ik voor je op?

Wat niet? Oké, je veters strikken zal je zelf moeten doen, net als de planten op kantoor water geven. Maar veel administratieve en secretariële taken kan ik je als Virtual Assistant vanaf afstand uit handen nemen. Zo kan ik het volgende voor je oppakken:

  • Office support (agendabeheer, contractbeheer, e-mailbeheer, correspondentie met klanten en andere contacten, nieuwe tools implementeren, systemen koppelen);
  • Boekhouding (facturen inboeken, crediteuren- en debiteurenbeheer, declaraties inboeken, facturen maken en verzenden, niet betaalde facturen nabellen, bankmutaties koppelen);
  • Teksten schrijven en redigeren (vertalen, blogs plaatsen, teksten proeflezen of nakijken, productomschrijvingen maken voor webshops);
  • Ontwerpen maken (animaties maken, video-editing, flyers of visitekaartjes ontwerpen, foto’s bewerken, PowerPointpresentaties maken);
  • Social media (social media beheren, berichten maken en inplannen, interactie met volgers, hashtagonderzoek, visuals opmaken, strategisch advies of contentkalender maken);
  • Marketing (e-mailmarketing, concepten bedenken, bedankjes voor klanten, community management, concurrentieonderzoek, vragen om reviews of reageren op reviews, trends signaleren, suggesties aandragen voor marketing);
  • Sales (CRM-database, rapportages maken, klantenservice, offertes maken, nieuwe klanten onboarden, prijsvergelijkingen, orderverwerking of -verzenden, klachtenafhandelingsplan maken);
  • Websitebeheer (producten webshop toevoegen, content updaten en optimaliseren, Google Analytics, landingspagina’s maken, huisstijl doorvoeren).

Wat levert het jou op?

  • Je houdt meer tijd over om te doen waar jij goed in bent.
  • Je hebt meer focus om te doen wat nodig is om je bedrijf te laten groeien.
  • Je hebt flexibele ondersteuning, precies wanneer jij dat nodig hebt.
  • Werk en privé zijn meer in balans. Je hebt weer tijd voor je hobby’s, gezin en vrienden.
  • Je betaalt geen loonkosten. Ook geen kosten voor verzekeringen.
  • Je betaalt alleen de uren dat ik daadwerkelijk voor je heb gewerkt.
  • Je weet zeker dat administratieve en secretariële taken slim en efficiënt opgepakt worden.

Virtueel assistent tarieven

Wat kost dat dan, zo’n Virtual Assistant? Het precieze bedrag zet ik graag voor je in een offerte. Maar ter indicatie: mijn Virtueel Assistant tarief is € 55 per uur exclusief btw.

Maar belangrijker dan wat het kost, is wat het je oplevert. Want wat nu als ik je zeg dat ik jou juist geld oplever? Stel: jij werkt 10 uur per dag. Daarvan ben je gemiddeld waarschijnlijk 2 uur kwijt aan allerlei administratieve taken. Als jouw uurtarief € 75 is, dan gaat het om € 150 per dag aan administratieve taken. Met mijn uurtarief van € 55 bespaar je dan al € 40 per dag.

Als je per werkdag één uur een Virtual Assistant inzet, houd jij zo'n 20 uur per maand over voor zaken waar jij goed in bent. Én die je bedrijf meer omzet en groei opleveren.

Mijn werkwijze

Bij mijn secretariële ondersteuning op afstand ga ik als volgt te werk:

    1. Kennismaking Een goede klik is net zo belangrijk als goede afspraken. Daarom tast ik graag eerst met je af wat je wensen zijn en hoe ik je kan helpen.
    2. Offerte Daarna zet ik alles wat we besproken hebben helder op papier. Inclusief ureninschatting en kostenindicatie. Zo kunnen we met heldere afspraken van start gaan.
    3. Klaar voor de start? Af! Is de offerte helemaal akkoord? Dan maak ik een opdrachtbevestiging en regelen we de AVG-zaken. Daarna verdiep ik me in jouw processen en gaan we samen aan de slag.
    4. Evaluatie Natuurlijk houden we tussentijds vinger aan de pols. Elke 3 maanden is er een evaluatie. Hoe vind je dat het gaat? Heb je extra taken die je wilt uitbesteden? Of juist taken die je weer zelf wilt oppakken? Dat bespreken we allemaal.

Zullen we kennismaken?

Ben je benieuwd hoeveel tijd jij kunt besparen door mij in te schakelen als Virtual Assistant? Of wil je gewoon eens sparren over de mogelijkheden om mij in te zetten voor secretariële ondersteuning? Neem contact met mij op voor een eerste kennismaking. Of voeg me toe op LinkedIn. Ik maak graag een vrijblijvende offerte voor je.

Wat anderen over mij zeggen